Recruitment kampanje su (digitalne) kampanje koje za cilj imaju pronaći nove potencijalne zaposlenike, najčešće na društvenim mrežama. U nekim industrijama izuzetno je teško naći vrhunski talent i osobu koja savršeno odgovara otvorenoj poziciji, pogotovo jer većina takvih kandidata već radi na sličnoj ili istoj poziciji u drugoj tvrtki. Srećom, regruteri danas uglavnom više ne moraju ručno pregledavati i kontaktirati jednog po jednog kandidata, već se mogu okrenuti recruitment kampanjama.

Kako bi bila uspješna, recruitment kampanja trebala bi izdvojiti Vaše poduzeće od ostalih, pogotovo ako želite privući kvalitetne zaposlenike. Recruitment kampanja, osim proširivanja talent poola, može vrlo uspješno precizno filtrirati „savršenog“ kandidata za posao po unaprijed definiranim parametrima. To je moguće jer su po ciljanju vrlo slične klasičnim digitalnim marketinškim kampanjama, kojima je jedna od važnijih karakteristika precizno i detaljno ciljanje publike.

Kao i svaka kampanja, recruitment kampanja mora imati strategiju i taktiku. Prije svega morate definirati parametre savršenog zaposlenika, kako bismo mogli odrediti ciljne skupine. Tek kada odredimo ciljnu skupinu, možemo krenuti s definiranjem platformi na kojima ćemo doći do ciljne skupine. Važno je znati točno koga ciljamo, kako bismo znali na kojoj platformi možemo doći do te osobe. Ako tražimo direktora financija s bogatim iskustvom, veća je vjerojatnost da će osoba tog profila vidjeti naš oglas na LinkedInu ili financijskom portalu, nego na Instagramu. Naravno, nije loše odmaknuti se od striktnog ciljanja idealnog kandidata, upravo zbog proširivanja talent poola. S druge strane, idealnom kandidatu oglas za posao može lakše privući pažnju na mjestu/društvenoj mreži gdje ga možda ne bi očekivao.

Nakon promišljanja i razrađivanja ideje, krećemo u izradu oglasa i pokretanje kampanje. U ovom koraku posebno je bitno obratiti pažnju na to što komuniciramo i kako. Trebamo privući pažnju oglasom, ali oglas ne smije biti prenapadan. Moramo argumentirati zašto bi se kandidat za posao trebao prijaviti na oglas Vašeg poduzeća, bez da pretjeramo s hvaljenjem poduzeća. Osim onoga što piše, bitno je i kako piše. Nekim (dobnim) skupinama ljudi više paše opušteniji način razgovora i ne smeta im oslovljavanje sa „ti“ , dok bi se određene skupine mogle čak i uvrijediti na to. Bitno je pronaći savršenu formulu pomnim planiranjem i promišljanjem, što i radimo.

Ako se upuštate u zapošljavanje, koristite pametniji način. Odredite profil zaposlenika i dopustite da Vam pomognemo u pronalasku savršenog kandidata i proširimo talent pool!

Privucite nove zaposlenike!