Poslovni sustavi koji se najčešće integriraju su Customer Relationship Management (CRM) i Enterprise Resource Planner (ERP). Integracija s CRM-om omogućava bolje izvještaje o leadovima i prilikama. Upravo zato što je omogućena velika razmjena i obrada podataka, CRM će omogućiti uvid u metrike i omogućiti održavanje puno boljeg odnosa s kupcima, ali i optimizirati/automatizirati određene procese. Profiliranje kupaca je znatno lakše i brže, a s boljim poznavanjem kupaca dolazi i veća šansa za prodajom.

Integracija s ERP-om se ipak nešto češće radi, jer ubrzava rad cijelog sustava webshopa i automatizira određene korake. Na primjer, ažuriranje i unos podataka s webshopa u ERP (ili obrnuto) više nije zadatak koji mora odraditi osoba, već se sinkronizacija automatizira. Sinkronizacija se može obavljati jednosmjerno ili dvosmjerno.

Jednosmjerna integracija može iz webshopa prenijeti sve podatke o kupcu i narudžbi u ERP, koji generira račun. Tada se ažurira i stanje proizvoda, ali samo u ERP-u, ne na webshopu. S druge strane, dvosmjerna integracija omogućava dvosmjernu komunikaciju između webshopa i ERP-a. Ukratko, u dvosmjernom načinu dobivamo sve značajke jednosmjerne integracije, ali s ažuriranjem podataka na webshopu.

Ako želite izbjeći neugodnost da kupac naruči proizvod koji nemate na stanju, želite bolje upoznati svoje kupce i na raspolaganju imati informacije koje će Vam pomoći da poboljšate uslugu i prodaju, slobodno nam se javite!

Integrirajmo Vaš webshop!