Novo normalno

Pandemija je učinila svoje – u svakom smislu. Između ostalog, utjecala je na globalnu ekonomiju zatvaranjem granica, ali i na načine komunikacije. S pojavom virusa, većina se poduzeća pokušala prilagoditi epidemiološkim mjerama, a sukladno tomu, omogućila zaposlenicima rad s udaljenih lokacija putem interneta. Iako smo zbog situacije zakinuti za puno kvalitetnih druženja uživo, zahvaljujući tehnologiji, uspjeli smo održati kakve-takve kontakte. Postala nam je svakodnevica organizirati i prisustvovati sastancima, webinarima, konferencijama i eventima putem računala ili mobilnog uređaja. A prilikom bilo kakvog pretraživanja po internetu, svi znamo što će nam se sigurno u nekom trenutku pojaviti. Pogađate, ono što ima najminijaturniji “X” na svijetu – oglasi.

Oglašavanje u doba korone

S pandemijom je, osim virusa, stigla i kriza. Naravno, većina tvrtki je najprije srezala budžet namijenjen za oglašavanje, jer, kome to treba? No, je li to bilo ispravno? Mišljenja smo da pošto ljudi uglavnom provode vrijeme u kućama, da baš sada treba iskoristiti priliku i pametno uložiti u oglašavanje svojih proizvoda i usluga. Klasični marketing postao je gotovo beskoristan i sve se preusmjerilo k digitalnom. Zato je nužno nastaviti oglašavanje, ali ga i prilagoditi novonastaloj situaciji. Ljudi provode puno vremena na društvenim mrežama, a ako se vi ne oglašavate, velika je vjerojatnost da će prije pronaći neodoljivu ponudu Vašeg konkurenta. Internetska prisutnost iznimno je bitna jer osim što ćete biti vidljivi i pripremati poslovanje za bolja vremena, osigurat ćete kontinuiranu komunikaciju s korisnicima. Otvaranjem što više potencijalnih kanala za komunikaciju stvorit ćete i kvalitetne odnose s (novim) kupcima, izravno komunicirati s njima te zadržati njihovu pažnju. Što više komunicirate, algoritmi društvenih mreža poticat će korisnike na više interakcije.

Digitalizacija poslovanja

Zbog svega dosad navedenog, porasla je i prodaja putem interneta. Učinkovitom komunikacijom prema korisnicima, možete se istaknuti i postati konkurentniji na tržištu. Otvaranjem web trgovina zasigurno ćete profitirati. Uloženi novac u izradu dobre web trgovine vratit će Vam se toliko brzo da nećete više promišljati je li to bilo potrebno. Osim što će Vaši proizvodi biti dostupni svima u bilo koje vrijeme, nećete više morati razmišljati o hrpi drugih stvari. Na primjer, nećete imati troškove struje, vode, najma prostora, već ćete isti posao moći odrađivati putem klikova. Ako već imate web trgovinu, razmislite o njezinom unapređivanju i pozicioniranju. Što se načina plaćanja i implementacija sustava tiče, mi smo tu da Vam sve detaljno pojasnimo.

Javite nam se