Što su digitalne kampanje?

Digitalne kampanje uključuju provođenje marketinške strategije na svim digitalnim kanalima (web stranica, društvene mreže…), na kojima kupci mogu komunicirati s brandom, a obično im je krajnji cilj poboljšanje konverzija. Naravno, iz ove definicije možemo zaključiti da je dobit jedina metrika koja nas zanima, ali ne mora uvijek biti tako.

Što mjeriti?

Digitalne kampanje uglavnom usmjeravaju ljude na web stranicu, aplikaciju ili drugo „uporište“ branda, stoga je svakako jedna od važnijih metrika ukupan broj posjetitelja na tim kanalima. Takve kampanje se uglavnom baziraju na prikupljanje leadova koji bi u budućnosti mogli poslovati s poduzećem, a digitalna kampanja mora osjetno povećati broj posjetitelja da bi se mogla prozvati uspješnom. Osnovni cilj svakog poduzeća je da generira profit, a time se vraćamo na već prethodno spomenuto mjerenje dobitka. U ovom slučaju, računamo return on investment (ROI), odnosno omjer uloženog i vraćenog. Logično, što je veći ROI, to je veći profit i kampanja je uspješnija. Kvalitetu kampanje i oglasa možemo mjeriti i po drugim parametrima, poput dosega (reach), impresija (impressions), klikova (clicks), stope klikanja (CTR) i slično. Međutim, glavna metrika ipak ovisi o samom cilju kampanje.

Kada je kampanja uspješna?

U samom začetku kampanje postavlja se cilj, a uspješnost ovisi o ispunjenju samog cilja, ponekad i bez ostvarenog profita. Na početku članka spomenuti su oglasi koje vidimo svugdje, a gotovo nikada ne kliknemo i vrlo vjerojatno Vam je odmah na pamet pao primjer takvog oglasa. Ako se sjetite određenog proizvoda ili branda kada pročitate ulomak u tekstu, vrlo vjerojatno će Vam prvi past na pamet ako zatrebate usluge ili proizvod s tog oglasa. Drugim riječima, njihova kampanja Vas je upoznala s proizvodom i prikupila potencijalnog korisnika.

Cilj kampanje potrebno je odrediti prije njenog početka i s ciljem na umu postaviti cijelu kampanju. Budući da je optimalno vođenje kampanja izuzetno zahtjevan posao, u kojem i najsitnija greška može „pojesti“ budžet, poželjno je da kampanje vode profesionalci. Slobodno nam se javite i dopustite da Vam pomognemo u osmišljavanju i vođenju kampanje!

Javite nam se s povjerenjem!