B2C i B2B webshopovi i web stranice su dva potpuno različita svijeta, sa strane korisničkog iskustva. Jedna od razlika je da B2C webshopovi moraju biti postavljeni tako da potiču i omogućavaju impulzivne kupovine. S druge strane, rijetko koja tvrtka impulzivno kupuje preko webshopa pa su oni strukturirani tako da podržavaju promišljene kupovine. B2B i B2C stranice imaju toliko razlika da se brojni odlučuju jednostavno izraditi zasebne stranice. To može biti zadovoljavajuće rješenje za poduzeća koja imaju dva potpuno distinktna proizvoda ili usluge. Na primjer, proizvođač kave može imati B2C stranicu koja se fokusira na prodaju kave kupcima i B2B stranicu na kojoj kafićima prodaje aparate za kavu.

Ono što takva poduzeća mogu očekivati je dupli trošak. Plaćanje dva hostinga, dvije domene, dva održavanja stranice (koja su obavezna, ako želite da stranica uvijek bude funkcionalna) i kreiranje dvostrukog sadržaja je veći trošak od vođenja jedne stranice. Vrlo dobra alternativa jest izrada jedne B2M stranice.

Dobra B2M stranica objedinjuje i B2B i B2C pristup, na promišljeni način. Kod B2M stranice je ključno da se nađe balans između B2B i B2C pristupa, bez narušavanja korisničkog iskustva. Jasnim razlikovanjem sekcija za poslovne i privatne korisnike, omogućuje se elegantno korisničko iskustvo. Ključno je pronaći dodirne točke između B2B i B2C-a i na njima izgraditi B2M stranicu. Pozivi na radnju (CTA) su jedan od elemenata koji može usavršiti ili uništiti korisničko iskustvo, a jednaku važnost ima i sama navigacija na stranici. Uz detaljno planiranje i promišljanje svakog elementa stranice prije samog početka izrade, izuzetno je bitno konstantno pratiti statistike i kretanje kupaca nakon pokretanja webshopa.

Planiranje i izrada kvalitetne B2M stranice nije jednostavan pothvat, ali može biti izuzetno isplativ. Ako želite jednom stranicom uspješno obuhvatiti svaki aspekt svog poslovanja, obratite nam se i izradimo zajedno Vašu B2M stranicu!

Izradimo B2M web stranicu!