Pop Up je izuzetno koristan alat za vas koji može golem kontraefekt učiniti kod nepravilnog korištenja. Znate li koje su bitne činjenice na koje treba obratiti pažnju?
Pop Up prekida posjetitelja vaše web stranice super uočljivom porukom koju mu želite prenijeti, i koji ga ujedno navodi da uradi akciju koja vama odgovara. Oni su svakodnevnica kod pretraživanja stranica i u toj silini mnogi ih doživljavaju negativno.
Što Pop Up može izazvati kod posjetitelja stranice? Zainteresiranost, zabavljenost, iziritiranost, ljutnju?
Nije lijepo prekidati svog korisnika u pristupu informacijama na vašoj stranici, znači gnjavaža je. Super je korisniku skrenuti pažnju na popust koji može iskoristiti ili mu čestitati Novu Godinu, znači koristan je.
Da bi bio na obostrano zadovoljstvo držimo se osnova dobrog skočiprozora:
LAGAN IZLAZ – korisnik ima lako dostupnog načina da ga se riješi ako ga uopće ne zanima informacija na njemu
FUNKCIONALNOST – ne usporava značajno otvaranje naslovnice i pripadajući link i gumb za gašenje funkcioniraju
MINIMUM INFORMACIJA – vaš korisnik prosječno 0,2 sekunde ulaže u odluku da li je zainteresiran s vašim pop up bannerom. U 0,2 sekunde on mora shvatiti poruku inače njegova emocija iz zainteresiranosti prelazi u iziritiranost.
SKROMNOST – jedan pop up je sasvim dovoljan.
Pop Up se ne preporučuje stalno koristiti i informacija na njemu treba imati težinu. Bitan je i dobar vizual, jednostavno grafičko oblikovanje lako uočljivog „izlaza”.
Nešto slično (po korisnosti i po mogućoj iritabilnosti) bile bi web push notifikacije. Najčešće u donjem desnom dijelu zaslona iskače praktična obavijest u slučaju da je posjetitelj prilikom prvog posjeta vašoj web stranici odobrio dobivanje istih. Smisao notifikacija je da budu korisne, pravovremene, releventne i precizne i nemojte ih implementirati na svoju web stranicu ako ne donose korist posjetitelju, npr. ako imate online podršku obavijest dostupnosti operatera je puni pogodak, ili ako je prethodno posjetitelj uzaludno tražio neki proizvod, notifikacija obavijesti kada je predmet opet dostupan i to s dodatkom CTA gumba koji provocira daljnju akciju (kupnju) neće biti loše prihvaćena.
To Pop-Up or Not to Pop-Up?
Može! Ali pametno.