Kako se na web stranici prate rezultati

 

U današnjem digitalnom dobu informacije su pristupačnije nego ikada prije u prošlosti. Digitalne platforme natjerale su sve industrije, sve tvrtke bez obzira koliko velike ili male bile na aktivnosti u istima kako bi uspješno bili ukorak dobu digitalnom marketinga. Takve informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT) imaju značajan učinak u gotovo svim područjima gospodarstva i vode do općenitog ubrzanja tehničkih promjena.

 

Google Analytics je usluga koju nudi Google, a koja generira detaljne statistike o prometu web stranice, izvorima prometa te mjeri konverzije i prodaju. Također, njime možemo pratiti putanju posjetitelja (uključujući i tražilice i društvene mreže) i odnose stranica na vašem webu. To je čini najkorištenijim alatom za web statistiku.

 

Primjer prikaza podataka na Google Analytics alatu

 

Kako marketing počinje prije proizvoda ili usluge koju će tvrtka nuditi tako je logično da se sve vrti oko „customer persona“, to je pojam u digitalnom marketingu koji se stvara filtriranjem nakon prikupljanja podataka tj. dio javnosti ili kupaca koji su naša interesna skupina.

 

Tako Google Analyticsom možemo saznati koliko posjetitelja dolazi na vaš web, kada i tko su oni,odakle dolaze posjetitelji, što traže i koliko se zadržavaju na određenoj stranici,što vaši posjetitelji čitaju i klikaju, a koji dio weba ih ne zanima,  kako potaknuti posjetitelje da nastave posjećivati web, posjećuju li stranicu više mobitelom ili preko desktopa,s kojih stranica dolaze na landing page, koji su vam najčitaniji blog članci,koja društvena mreža najbolje prolazi kod vaših “pratitelja”, koji sadržaj na stranici se najviše čita…

 

Ali i E-commerce tracking pomoću kojeg možete doći do informacija koja je objava dovela do prodaje  u svakom slučaju, na ovaj način dolazi se do krucijalnih podataka koje određuju veliki dio aktivnosti poduzeća, uz pretpostavku da se poduzeće aktivno usmjerilo u online aktivnosti u cilju ostvarivanja prihoda. Na temelju njih stvara se baza i radi segmentacija kako bi se marketinške aktivnosti pravilno usmjerile i dale najbolje moguće rezultate. Dopustite da Vam pomognemo da i Vi počnete koristiti Google Analytics te ostvarite mjerljivo bolje rezultate.

Shape

čitajte nas

Novosti