Koji kanali postoje?

Kanali s kojima se susreću Vaši kupci i klijenti, vjerojatnu su oni s kojima se i Vi sami najviše služite. To su najprije tražilice poput Google-a, društvene mreže, e-mail i, naravno, web stranica Vašeg poduzeća. Uz te kanale, još neki od popularnijih kanala koji se uglavnom koriste su plaćeni search i display oglasi na tražilicama, portalima/ostalim web stranicama te oglasi na društvenim mrežama, videozapisi, ali i aplikacije.

Koje kanale treba moje poduzeće koristiti?

Ako želite komunicirati sa svojim kupcima i klijentima, poželjno je koristiti što više platformi koje oni koriste, prilično logično. Međutim, rijetke korporacije mogu upravljati baš svim kanalima uspješno, bez da ne unajme vanjskog suradnika ili agenciju. Naravno, cilj Vam može biti da se fokusirate na manji broj kanala, ali ih odrađivati kvalitetno. Pri tome morate promisliti o svojoj ciljnoj skupini ili unajmiti agenciju da analizira Vaše kupce i predloži Vam kanale i plan.

Jedan od „must-have“ kanala je upravo Vaša web stranica, odnosno webshop. Po podacima Eurostata, čak je 72% ljudi s pristupom internetu i kupovalo preko njega, što svakako nije zanemariva brojka. Društvene mreže, s druge strane, su kanal preko kojeg se možete povezati sa svojim kupcima na osobnijoj razini. Puno više ljudi će pristupiti Vašoj tvrtki i poslati upit ako osjete da je iza tvrtke osoba s kojom mogu razgovarati. Naravno, opet da potkrijepimo brojkama, čak 4.48 milijardi ljudi koristi društvene mreže!

E-mail, ponekad i zaboravljen u silnom mnoštvu novih kanala, je i dalje iznimno učinkovit pa i najučinkovitiji način da pristupite postojećim, ali i onim klijentima koji su Vam „samo“ ostavili e-mail adresu. E-mail marketing statistički ima najveći povrat ulaganja (ROI), s prosječno dobivenih 36 dolara za svaki uloženi dolar.

Plaćeni oglasi na web stranicama, ali i na društvenim mrežama, svakako su jedan od boljih načina da dođete do novih kupaca, proširite svoju publiku i prikupite nove potencijalne korisnike. Kod oglašavanja, pogotovo na Google-u, je posebno bitno izraditi kvalitetan oglas, a potom i precizno odrediti ciljanu publiku kako bi Vaša kampanja bila što učinkovitija.

Zašto digitalno?

Postoje osjetne prednosti kada se radi na digitalnim kanalima, a jedna nezaobilazna je mjerljivost. Gotovo sve što nas zanima vezano za izvedbu naših oglasa, objava na društvenim mrežama, posjetiteljima naše web stranice i slično, možemo dobiti iz raznih analitičkih alata. Međutim, brojke znaju zavarati, a pogotovo kada se fokusiramo na krive. Takve greške mogu koštati pa je uvijek preporuka da Vam digitalnu kampanju vode stručnjaci, uz Vaš nadzor.

Nadamo se da smo Vas potaknuli da proširite svoje poslovanje na digitalne kanale i stvarate sadržaj koji će Vam donijeti više korisnika! Ako imate pitanja ili trebate pomoć s vođenjem oglašivačkih kampanja, upravljanjem društvenim mrežama ili u bilo kojem pogledu komunikacije digitalnim kanalima, slobodno nam se javite!

Krenimo digitalnim putem!