Kome je potrebno?

Facebook oglašavanje usmjereno je na sve koji žele povećati svoju vidljivost. Bili oni veliki ili mali, ako dobro odaberu ciljanu publiku, sigurno će dosegnuti barem dio potencijalnih kupaca. Zapravo, oglašavanje na ovoj društvenoj mreži idealno je za male i srednje tvrtke koje djeluju lokalno. Ova vrsta oglašavanja iznimno je učinkovita. Ima mogućnost ciljanja potencijalnih korisnika koji se nalaze unutar 50 kilometara od lokacije vašeg poslovanja.

Još jedna od prednosti Facebooka je brz odaziv i izuzetno osoban kontakt s korisnicima, što je bitno ako primate rezervacije ili prodajete proizvode. Također, komunikacija putem Facebook Messengera intimna je i osobna pa će se Vaši korisnici osjećati bolje nego da “chataju” s nekim nepoznatim. Ono što je možda čak i najbolje kod Facebooka je da ne morate potrošiti veliki budžet da bi Vam se oglašavanje isplatilo.

Kako odrediti publiku?

Ovisno o tome što i kome želite oglašavati, Facebook je idealan jer možete vrlo precizno ciljati korisnike. Ako prodajete noćne kreme protiv bora na licu, možete lako segmentirati bazu i oglas prikazivati npr. samo ženama iznad 40 godina. Targetirati publiku možete na temelju demografskih pokazatelja kao što su dob, spol i mjesto prebivališta, ali i na temelju interesa. Na primjer, želite oglašavati vjenčano prstenje. Vaša bi ciljana publika trebala biti punoljetna, a u ovom slučaju, možete dodati i zanimanje za ključnu riječ “zaruke” ili “brak”.

Za one koji žele znati više, postoje i Facebook pikseli – to je komadić koda koji se postavi na web stranicu da prati posjetitelje. Na temelju toga, možete omogućiti prijenos podataka na Facebook i ciljati samo one koji su prethodno posjetili vašu web stranicu. Kod targetiranja publike, Facebook nudi još jednu zanimljivu stvar: “lookalike” ciljanu skupinu. Naime, uvođenjem podataka o svojim kupcima, možete uputiti Facebook da postojeće kupce poveže s ljudima koji imaju slične interese te i njima prikazivati oglase.

Kako treba izgledati oglas?

Izgled oglasa ovisi o tome koja je svrha oglašavanja. On svakako treba biti kreativan kako bi se istaknuo među drugima i prilagođen ciljanoj publici. Pri Facebook oglašavanju najprije treba razmisliti koja je uopće svrha kampanje jer Facebook nudi 11 različitih opcija oglašavanja. Velika je razlika između oglasa kojim želite privući pozornost korisnika i oglasa pomoću kojega želite odvesti potencijalnog korisnika na svoj novi blog post. Oglas kojim želite potaknuti korisnike da vam se javljaju putem Messengera i oglas kojim pozivate korisnike da skinu Vašu novu aplikaciju također će se značajno razlikovati.

Mjesta gdje se prikazuju oglasi također se razlikuju. Oglašavati se možete na news feedu, poziciji pored news feeda, Marketplaceu, na storyjima ili u Messengeru. Svakako, i tu ćete odluku treba donijeti na temelju istraživanja. A pazite sad, većinu ovoga što je primjenjivo na Facebook, osoba vična Facebook Business Manageru iskoristit će i na Instagramu. Znamo, mind blowing i dvije muhe jednim udarcem. Ako Vam se sve ovo čini preapstraktno, mi smo tu da Vam detaljno objasnimo što, kako i zašto!

Javite nam se