Prije svega, da razdvojimo dva imena koja ćete viđati u tekstu – Facebook i Meta, kako ne bi dolazilo do zabune. Facebook (tvrtka) je promijenila ime u Meta kako bi poticali ideju svog Metaversea, a moguće i kako bi se odmaknuli od nedavnih skandala. Aplikacija, tj. društvena mreža i dalje zadržava ime Facebook.
Pravila, odnosno ograničenja koja Meta uvodi, bit će fokusirana na jako precizno ciljanje ljudi prema određenim interesima, ali i temama. To znači, da više nećete direktno moći ciljati određene skupine, kojima su možda usluge i proizvodi Vašeg poduzeća namijenjeni.

Teme

Na Facebooku tako nećemo više moći ciljati, tj. viđati oglase koji su ciljani po temama koje Meta po novom smatra osjetljivima. Tako će detaljno ciljanje po opcijama vezanim uz zdravlje, religiju i religijske grupe, seksualnu orijentaciju, politička opredjeljenja i figure te društvene probleme postati nedostupno.

Interesi

Što se tiče interesa korisnika, svijest o raku pluća, LGBT kultura i židovski blagdani neće više biti opcije ciljanja. Meta ističe kako znaju da to nije nužno najpoželjnije za poduzeća i sve koji se bave oglašavanjem prema tim skupinama, međutim rade to za dobrobit cijele zajednice.

Što to znači za kampanje?

Iako se po navedenim opcijama više ne može ciljati u kampanjama, one kampanje koje ciljaju po tim parametrima ostat će aktivne i trebale bi se prikazivati sve do 17.3.2022., kada Meta planira do kraja isključiti prikazivanje. Kako klijenti ne bi gubili potencijalne korisnike, digitalne agencije poput nas moraju još pažljivije i preciznije birati parametre po kojima će ciljati.
Papar je kao iskusna agencija u području oglašavanja već navikla na Facebookove/Metine promjene u oglašavanju, stoga nam se javite ako želite da Vaše poduzeće uvijek dolazi do novih korisnika, bez obzira na sve promjene.

Dosegnite s Paprom!