U 2019. godini se industrija tiska nastavila suočavati s nemilosrdnom stvarnošću digitalne transformacije poslovanja. Danas u uredima više nema buntova papira zahvaljujući puno široj i pametnijoj uporabi računala. U poslovnom svijetu, društvene mreže su zamijenile vrijedne studente koji dijele „flyere“ na ulici, a interaktivni digitalni plakati sve više preuzimaju posao od svojih prethodnika. Ovo su neki od trendova koji će odrediti uspjeh print industrije ili koračanje prema mirovini.

 

1. IoT zamah potaknut će potrošnju na sigurnost ispisa

 

Sigurnosne ranjivosti tipa IoT (Internet of Things) na pisačima postat će češća meta napada jer cyber-napadi koji koriste IoT uređaje ne pokazuju znakove propadanja. Zaštita današnjeg okruženja za ispis je izazovna zbog njegove složenosti, posebice ako miješana flota ugrožava zastarjele stare i nove uređaje. GDPR je pokrenuo neka poboljšanja u sigurnosti tiska, ali još uvijek nedostaje svijest o potencijalnim IoT sigurnosnim rizicima oko pisača i pametnih MFP-a.

Napadači ne traže samo povjerljive podatke koji se pohranjuju na uređajima za ispis, već ih upotrebljavaju i kao mrežne pristupne točke. Kako sve više pružatelja usluga MPS spaja, održava i upravlja uređajima za ispis kroz Cloud, sigurnost će postati najvažnija. Automatizirano upravljanje isporučenim Cloudom osigurava da se otkrivene ranjivosti, o kojima dobavljači najvjerojatnije prvo znaju, riješe što je prije moguće.

 

2. Kontinuirani ispis i digitalna konvergencija

 

Konvergencija ispisa i digitalna konvergencija povećat će potražnju za integriranim dokumentima tijekom 2019. godine.

 

Unatoč brzom prihvaćanju digitalnih i mobilnih tehnologija, mnoga se poduzeća do neke mjere i dalje oslanjaju na ispis. Quocircina studija Global Print 2025 otkrila je da 64% poduzeća vjeruje da će ispis ostati važan za njihov svakodnevni posao čak i do 2025. To je dijelom posljedica stalne potrebe za fizičkim potpisom i primanja papirnih komunikacija od dobavljača, zajedno s preferencijama kupaca i zaposlenika. Sve je ovo značajna prilika za pružatelje MPS-a da iznose jasan prijedlog oko integriranih usluga papira i digitalnih tokova rada.

 

3. Prilika velike analitike podataka će ostati neiskorištene

 

Obećanje velike analitike podataka neće se ostvariti u kratkom roku.

 

Iako prilika za velike podatke ima ogroman potencijal za grafičku industriju, većina proizvođača to još uvijek nije iskoristila. Iako neki vodeći dobavljači MPS-a koriste analitiku za optimizaciju prakse ispisa, razumijevanjem onoga što ispisuje ili skenira tko i gdje, ovo bi se moglo podići na novu razinu.

 

Proizvođači bi mogli koristiti sve ove podatke za dobivanje uvida u kupce i tržište i isporuku novih usluga. Međutim, alati za analizu ispisa često nisu dizajnirani za potrebnu analizu velikih podataka, a mnogim pružateljima usluga MPS nedostaju potrebne vještine analize poslovne inteligencije.

 

Iskorištavanje velikih podataka i prediktivna analitika zahtijevat će novu stručnost i kompetencije. To će se morati graditi kroz veliku strategiju stjecanja talenta, vođenu organski ili kroz nova suradnja. Jedan od dobavljača koji već postiže napredak u ovom prostoru je Ricoh, koji već nudi sveobuhvatne analitičke usluge za pomoć u dizajniranju pametnih radnih mjesta, koji uključuju dodatne usluge suradnje i komunikacije, kao što su virtualne dvorane za sastanke, interaktivne table i video konferencije.

 

4. Umjetna inteligencija preuzima uredske prostore

 

Usluge pametnih tehnologija na radnom mjestu počet će utjecati na umjetnu inteligenciju.

 

U 2018. godini pojavljuju se neke rudimentarne mogućnosti prepoznavanja glasa za pametne pisače. Možemo očekivati ​​da će se poboljšati u 2020. HP i Xerox imaju razvijene mogućnosti. Za tradicionalne proizvođače ispisa, koji trebaju biti relevantniji na budućem radnom mjestu, razvoj sposobnosti u ovom području bit će ključan.

 

Tijekom iduće godine industrija tiska nastavlja s ponovnim pronalaženjem, zahtijevajući da proizvođači i njihovi partneri postignu relevantnost, ne samo kroz uvjerljive ponude ispisa i digitalnih tokova rada, nego i nudeći usluge koje su relevantnije za pametno radno mjesto. Digitalna transformacija i dalje će biti visoko na dnevnom redu većine poduzeća, a to će ostati prilika za industrijske igrače da svoje proizvode i usluge pozicioniraju kao sredstvo koje pomaže poduzećima u postizanju učinkovitosti. Ispis na radnom mjestu može se postupno smanjivati, ali to ne nestaje i dobavljači koji su u najboljoj poziciji za uspjeh bit će oni koji proširuju svoju ponudu i kompetencije za softver kako bi zadovoljili šire IT zahtjeve s obzirom da se ispisni i digitalni svijet sve više isprepliću.