Izrada nove web stranice i postavljanje nove domene je uvijek upitnik koliko treba da se stranica dobro prikazuje na Google-u.

Versus Solutions nam se obratio s ciljem da svoje poslovanje koje je radio offline da pretvori u online. Samim time su tražili od nas da napravimo jednostavnu stranicu s ecommerce rješnjem.

 

Nama je prvo bitni cilj stranicu koju napravimo da se što bolje prikazuje na Google-u, faktore koje za uspjeh web stranice moramo zadovoljiti su sljedeći:

  • SSL Certifikat – Google faktor za bolju poziciju
  • Brza web stranica
    • Brzo učitavanje stranice, optimizirane slike i da slike imaju alt textove
  • SEO Optimiziran sadržaj
    • Pod to podrazumijevamo, odmah u startu targetiranje ključnih riječi koje želimo prikazati na što većoj poziciji (genoll, genox, kamenko, zuzex, aquagen)
  • Google lokacija – lokaciju smo ispunili sa svim bitnim sadržajem o Versus Solutionsu s ključnim riječima i proizvodima. Te najbitnije što smo napravili da se ti proizvodi odmah mogu kupiti putem Google lokacije i dostupnost informacija.
  • Recenzije proizvoda, svaki proizvod ima recenzije koje su generalne za njihov asortiman, samim time su proizvodi na Google dobili ocijene, što ističe njih kao brand.
  • Jednostavno kupnje te lako do informacija ako korisnik želi poslati upit ili telefonski nazvati.

 

Nakon 3.mj-a stranica je dobila dobre rezultate. Sve ključne riječi koje smo htjeli da se prikazuju više od konkurencije su došle na prvu stranicu.

 

Pozicije su sljedeće:

  • kamenko na 1 stranici, 2 pozicija
  • zuzex na 1 stranici, 8 i 9 pozicija
  • genox 1 stranica, zadnja pozicija
  • genoll 1 stranica, 4 i 5 pozicija
  • aquagen 1 stranica, 7 pozicija

 

Kako provjeravamo pozicije? Kada jednom kliknete na taj web preferira ga i pokazuje na boljim pozicijama. Tako da mi izbrišemo sve kolačiće i povijest pregledavanje stranica, tada tražimo ključne riječi i gledamo gdje se nalaze bez da kliknemo na web stranicu koja je naša.

 

Što sljedeće radimo za Versus Solutions da bi povećali poziciju?

  • Nad proizvodima postavljamo dodatne ključne riječi da su to dezinficijensi i deterdženti koji su ekološki osviješteni, s time proširujemo target ključnih riječi.
  • Postavljamo novosti koje imaju ključne riječi koji radi target na drugu skupinu ključnih riječi:
    • Riješite se mrava na jednostavan i ekološki prihvatljiv način!
    • Čišćenje i održavanje opreme u teretani/fitness centru
    • Čišćenje i održavanje bazena i bazenske opreme
    • Čišćenje doma bez loših utjecaja na ljude i okoliš

Kao što vidite, ponavljaju se ključne riječi – čišćenje, eko, mjesto gdje se može namijeniti ovaj proizvod.