Što čini dobru ambalažu?

Kvalitetnu ambalažu, prije svega, krasi praktičnost i kvaliteta izrade. Kakav god dizajn bio, poluraspadnuta ambalaža će odbiti većinu kupaca i stvoriti krivi dojam o proizvodu. Nakon toga, dizajnom privlačite kupce da izaberu upravo Vaš proizvod. Brandovi koji žele prikazati svoj proizvod najkvalitetnije što mogu, često se dizajnom pokušavaju istaknuti kao prestižni, ambalažu pokušavaju na neki način vizualno animirati, a kupca koji je već uzeo ambalažu u ruke, dodatno zainteresirati raznim reljefima na ambalaži.

UV lak

Sigurno ste se već susreli s UV lakom, odnosno transparentnim premazom obično dodanim na dijelove ambalaže koji se nastoje dodatno istaknuti – poput logotipa ili slike. Time se postiže efekt dodatnog sjaja i refleksije svjetla, koji su posebno uočljivi kada se ambalaža gleda iz različitih kutova. Naravno, proizvod s ambalažom koja se djelomično presijava kako kupac prolazi pored nje, vrlo vjerojatno će privući više pogleda nego ambalaža bez posebnih efekata.

Reljefni tisak

Ono što može dodatno potaknuti kupca da uzme ambalažu u ruke jest reljefni tisak. Tekst, logotip, fotografija ili neki drugi dio ambalaže može se dodatno istaknuti, a reljefnim tiskom se često postiže osjećaj veće kvalitete i osjećaj pod prstima koji privlači kupce. Naravno, osim čiste estetike, reljefni tisak ima svoju funkcionalnost u obliku Brailleovog pisma, koje omogućava slijepim ljudima da čitaju ambalažu, čime se povećava pristupačnost proizvoda.

Foliotisak

Ukratko, foliotiskom ambalaži dajete svoj potpis. Na ambalažu se otiskuje folija, koja može imati iznimno velik broj raznih efekata (zlato, srebro, šljokice, svjetlucanje i slično), a ovisno o efektu folije koji se koristi, proizvod može davati snažan efekt elegancije ili pak potpunu ekstravaganciju. Također, foliotisak može privlačiti kupce dodatnim efektom sjaja i refleksije, slično UV laku.

Osim na ambalažama, ove tehnike se mogu primjenjivati kod vizitki, kataloga, naljepnica i raznih drugih tiskanih materijala. Ako se želite dodatno istaknuti pred konkurencijom, dati svom brendu dodatni sjaj i svojim materijalima plijeniti pažnju potencijalnih kupaca i klijenata, slobodno nam se javite!

Javite nam se s povjerenjem!