Protekla godina je za nas bila vrlo uspješna. Prošlogodišnji projekti dali su nam energiju za nadolazeće i nestrpljivo očekivanje novosti u tehnologijama koje koristimo. Jeste li spremni nositi se s novostima u digitalnom marketingu koje nosi ova godina?

Jedno je sigurno, kao i prethodnih godina, i u prošloj smo se uvjerili u kontinuirani rast digitalnog marketinga. U Hrvatskoj su stvari prilično jasne. Facebook stoji kao „mreža „emocija“ i drži prvo mjesto u odabiru kod stvaranja prepoznatljivosti brenda (brand awareness). Na žalost, LinkedIn i rastući ali i dalje nedovoljno popularan Instagram u Hrvatskoj nisu poželjni kanali za oglašavanje ali zato Google Ads mreža nema presedana i raste na sve načine. To za sobom povlači i rast kompleksnosti platforme.

 

 

Isto se događa i s oglašavanjem na Facebooku. Česta posljedica je nezadovoljstvo povratom ulaganja (ROI). Naša topla preporuka uvijek je bila prepuštanje profesionalcu stvari koje nisu glavna aktivnost poslovanja. Odabir najboljeg načina naplate, tj. poznavanje CPC, CPL, CPM, CPA definicija od presudne je važnosti za uspjeh kampanje. Prepuštanje digitalnog marketinga drugom poduzeću ili konzultacija s vanjskim suradnikom sigurno donosi veću ekonomičnost.

 

 

Nužnost prilagodbe stranice za mobilne uređaje je potvrđena statistikom koja pokazuje kako je prošle godine preko 50% posjeta svih web stanica bilo obavljeno preko mobilnih uređaja i još značajnije, više od 50% YouTube pregleda je obavljeno preko mobilnih uređaja. To pokazuje kako se mobilni korisnici više ni na mobilnim podacima ne ustručavaju učitavati podatkovno zahtjevne sadržaje. Trebamo uzeti u obzir da u većinu koja intenzivno koristi Youtube ne ulaze starije osobe ali upravo mlade obitelji su te na koje u turizmu želimo ciljati preko Youtubea.

Dobro promislite prije pokretanja digitalne marketinške kampanje. Dobra strategija i odabir partnera su od ključne važnosti za uspjeh.