Velik broj tvrtki ulaže znatna sredstva u svoje reklamne kampanje, ali rezultat često nije i ne mora biti proporcionalan s količinom ulaganja u samu reklamu. Kvaliteta, vrsta reklame i utjecaj na podsvijest krajnjeg kupca odlučujući su u utjecaju na misaone (svjesne i nesvjesne) procese donošenja odluka krajnjih kupaca. Ključ uspješnog oglašavanja je biti u pravo vrijeme na istom mjestu gdje je i kupac. Bilo to navečer pred televizorom, zaslonom mobilnog uređaja čekajući autobus ili na nekom prometnom raskrižju u vrijeme najveće gužve, pažnju će najviše privući nenametljiva, ali u isto vrijeme inteligentna, vizualno atraktivna i zanimljiva reklama.

Planirani pristup možda i je najrazumniji prilikom kupovine, ali u isto vrijeme je to vrlo rijedak način kupnje. Impulzivnost prilikom odluka je upravo rezultat kvalitetne reklame, zvukova, boja, oblika, asocijacija na osobine i kvalitete koju svi priželjkujemo…

Primjerice, kvalitetnih automobila ima mnogo na tržištu, ali veća je vjerojatnost da nam padne na pamet i uđe u podsvijest kao „naša“ želja, upravo ona jurilica koja nam je „blicala“ s jumbo plakata na raskrižju ili SUV koji se nezaustavljivo penje po stjenovitom brdu na plakatu pored autoceste. Finih i zdravih namaza ima puno, ali ako je usred predugačke police trgovačkog centra jedan od njih ponuđen u ruci simpatične reklamne maskote. Takvim, minimalnim utjecajem na kupca baš se taj proizvod izdvojio iz sveopće ponude i primamljiviji je odabir svakom kupcu.

Danas, digitalni marketing velikom brzinom zamjenjuje tradicionalni oblik marketinga. Prednosti takvog oblika oglašavanja su mnogobrojne, ali ono što ga čini posebnim je dvosmjernost komunikacije između tvrtki i kupaca. Bitno je istaknuti kako, ne samo da izravno i u svakom trenutku utječu na odluke kupaca, već interakcija s oglasima daje tvrtkama ključna znanja i informacije o postojećim, ali i potencijalnim kupcima.

Pružaju se i višestruke mogućnosti mjerenja utjecaja svih kanala oglašavanja. Na primjer, Google Analytics alatom možete u svakom trenutku vidjeti koliko je posjetitelja došlo na Vašu web stranicu, koliko su se zadržali, koje sve podstranice posjetili i slično. Podaci su to kojima kasnije, uz određena stručna predznanja, svaki prodajni kanal može postati učinkovitiji, bolji i što je najbitnije – profitabilniji.

Također, rezultati ovih mjerenja i analize smanjuju dugoročno troškove pa je lakše usmjeriti oglašavanje prioritetno k najučinkovitijim kanalima prodaje. Ako još svaki oglas posjeduje i određenu razinu „osobne“ komunikacije, tvrtke takvim personaliziranim ponudama mogu doseći individualne korisnike i lakše postići krajnji cilj – prodaju.

Stručne, znanstvene i visoko tehnološke metode oglašavanja pružaju osjetno više mogućnosti od tradicionalnog marketinga. Međutim, u isto vrijeme zahtijevaju i isto takav, stručan pristup. Mi u Papru imamo i stručna znanja i digitalne alate, a najbitnije za Vas – imamo iskustvo stvaranja i dizajniranja interaktivnih, vizualno atraktivnih i pamtljivih reklama. Naši rezultati govore sami za sebe, a Vas pozivamo da nam se obratite za savjet, pomoć, rješenje i izbjegnete dug i težak put ka učinkovitijem i profitabilnijem oglašavanju te stvaranju dugoročnih odnosa s klijentima.

Istaknite se!