Krenimo sa prikupljanjem popularnosti i publike. Najkvalitetniji način prikupljanja publike je, naravno, organski rast. Smislene i korisne objave na koje postojeća publika aktivno reagira i oko kojih se angažira likeovima, komentarima ili, još bolje shareanjem, su recept za skupljanje novih pratitelja koji su nalik već postojećoj, lojalnoj publici. Takav način je najisplativiji, ali je i daleko najteži. Prije svega je potrebno dobro poznavati publiku i znati zašto oni prate Vaše profile na društvenim mrežama. Kada su te informacije poznate, sadržaj se može puno bolje prilagođavati publici i njenim zahtjevima, izazivajući pozitivan feedback i rast stranice. Osim (uglavnom) sporog organskog rasta, platforme poput Facebooka su dizajnirane tako da se značajniji rast više-manje mora platiti. Po nedavnim istraživanjima, objavu stranice u prosjeku vidi manje od 3% njenih pratitelja, što je daleko od prihvatljivog, a kamoli idealnog za rast stranice.

Veći reach može se dobiti boostanjem objave, što naravno košta. Ako je cilj da objavu vide i korisnici koji nisu pratitelji stranice, moraju se napraviti oglasi, koji također koštaju. Međutim, koliko god ljudi ne vole plaćati, toliko je plaćanje gotovo neizbježno za uspjeh i ne bi se trebalo gledati s prezirom. Vođenjem i planiranim kontroliranjem društvenih mreža, kao i kvalitetnim osmišljavanjem i pedantnim ciljanjem korisnika oglasima, daleko se može dogurati, a u tome ćemo Vam rado pomoći!

U cilju je zaraditi, a velik broj pratitelja ne znači puno, ako od njih nema komercijalne koristi. Facebook još od 2020. godine ima značajku Shop, preko koje je moguće prikazivati i povezivati proizvode s Vašeg webshopa pa čak ih i direktno prodavati na Facebooku i Instagramu (zasad nije dostupno u HR). Pritom je naglasak na proizvodima, ne uslugama. Bez obzira na to što još uvijek nema podrške za usluge i direktnu prodaju, Shop je izuzetno koristan i u trenutnom obliku jer bilo koji posjetitelj Vaše poslovne stranice može vidjeti proizvode koje nudite, bez da mora otići na Vaš webshop. Ako im se Vaš proizvod svidi, jednostavno kliknu na link koji vodi do tog proizvoda na Vašoj stranici i imaju mogućnost kupiti ga. Uz to, Vašim pratiteljima se u obliku objave na Facebooku prikaže kada Vi dodate novi proizvod u svoj Shop, tako da ostaju u toku s novim proizvodima i jedan klik ih dijeli do odlaska na Vaš webshop i kupovine.

Facebook i Instagram odmiču se od društvenih mreža za „gubljenje vremena“ i sve više se trude kreirati platformu na kojoj je moguće trgovati i na kojoj poduzeća sve više dolaze do izražaja. Na Vama je da iskoristite to Shopom, digitalnim kampanjama i kvalitetnim objavama, a na nama da Vam pomognemo u tome! Kontaktirajte nas kako bismo zajedno izgradili Vaše poduzeće na društvenim mrežama!

Tu smo za Vas