Kakva web stranica vam je potrebna?

Bez obzira na to o kakvom se poslovanju radi, web stranica bi trebala biti brza, profesionalna i praktična. Ako već planirate uložiti u izradu web stranice ili optimizaciju postojeće, sigurno želite da vam se uloženi novac i vrati. Razmislite o svojim potencijalnim klijentima ili kupcima i onome što je njima potrebno. Svatko tko posjeti vašu stranicu, trebao bi u samo par koraka pronaći relevantne informacije. Web stranica je alat pomoću kojega želite privući nove klijente i zadržati postojeće, a ne je imati pro forma.

Intuitivna stranica s jednostavnom navigacijom zasigurno će ostaviti dobar dojam na korisnika, a i velika je vjerojatnost da će se na nju vratiti. Preglednost informacija i sadržaja na web stranici govori koliko ste profesionalni u onome čime se bavite. Nudite li usluge, vaša web stranica može imati i prodajnu ulogu: ponudite korisnicima rezervaciju termina, besplatne konzultacije ili besplatnu izradu ponude vezanu za usluge koje pružate. Iskoristite potencijal stranice, neka ona bude aktivan dio vašeg poslovanja!

S druge strane, na web shopu trebate prikazati ključne informacije o proizvodima, njihove prednosti i raspoloživost. Osim toga, informacije poput adresa poslovnica, karte ili radnog vremena, sigurno će olakšati snalaženje potencijalnim kupcima. Dobro razmislite o tome što biste vi tražili na takvom mjestu jer bi bila šteta ne iskoristiti jednu od najisplativijih vrsta trgovine.

Dizajn je vaš prijatelj

Moderan i responzivan dizajn važan je za poslovanje. Funkcionalnost, upotrebljivost, praktičnost, ugodnost korištenja i relevantnost, samo su neke od karakteristika koje je važno uključiti u dizajn web stranice. Zadatak web dizajnera nije samo odabir slika, boja i fontova – on razmišlja o ljudskom ponašanju te osigurava prepoznatljivu i razumljivu poruku.

Dizajn treba biti ugodan oku korisnika, ali i jednostavan za snalaženje. Odabir boja, veliki i podebljani fontovi, animacije, slike, pozadinski video i interaktivnost weba ključni su za pridobivanje korisnika. Dokazano je da je korisniku dovoljno 10 sekundi da procijeni sviđa li mu se web stranica, tako da je funkcija web dizajna uhvatiti korisničku pažnju i pokušati je zadržati. Zato, nemojte pretjerivati s grafikama i odvlačiti pozornost korisnika.

Pošto je broj korisnika koji pretražuje internet preko pametnog mobitela ili tableta iz dana u dan sve veći, pripazite na responzivnost stranice. Komunikaciju i elemente koje koristite na web stranici dosljedno provedite i na mobilnu verziju kako ne biste zbunili korisnika.

Ako želite saznati koliko je vaša stranica funkcionalna, brza i upotrebljiva, javite nam se pa ćemo vam napraviti provjeru!

Kontaktirajte nas