U današnje vrijeme digitalnog doba, sve više korisnika upotrebljava mobilne uređaje za pregled web stranica. U sljedećem primjeru možete pogledati koliki je postotak korisnika došlo putem mobitela, a to je 1.700 korisnika od kojih je 63,9% došlo putem mobitela. Samim time možemo iz ove analize zaključiti da su se korisnici zadržavali dovoljno dugo (4m 13s) i da su nalazili informacije koje su ih interesirale zato što je postotak bounce rate-a jako nizak, a to je 36.89%.

 

Zašto je bounce rate bitan s dužinom trajanja pregleda web stranice?

A što je bounce rate? On je statistički pokazatelj kada korisnik dođe na stranicu i u trenutku u kojem ne može pronaći potrebnu informaciju, te odmah izađe s web stranice, onda je 100% bounce rate na tog jednog korisnika.

To znači što je manji postotak to su se duže korisnici zadržali na web stranici. Samim time pokazuje se veća dužina trajanja posjete korisnika.

Kao što vidite, ovo su statistike jednog od naših klijenata u zadnjih 90 dana.

 

 

U drugom prikazu statistike, priča je drugačija pošto se radi o drugoj djelatnosti, ti korisnici brzo pregledavaju kroz web i već znaju što žele. Samim time oni odmah kontaktiraju putem telefona a ne odrađuju putem web trgovine.

 

 

Zbog toga je važno imati dobru responzivnu stranicu jer s dobrim prikazom informacija dobivate dobre rezultate i dobre informacije o Vašim korisnicima prilikom pregleda web stranice, te smanjujete bounce rate i zadržavate korisnika na Vašoj web stranici.

 

Ako nemate način da pratite svoju statistiku, mi Vam možemo pomoći, slobodno nas kontaktirajte na: info@papar.hr ili na telefon: +385 1 3644 258