Katalozi su uvijek bili jedan od osnovnih elemenata prodaje i marketinga kako u maloprodaji tako i u veleprodajnom poslovanju, pomoću kataloga možemo informirati kupce o vlastitim proizvodima, cijenama i akcijama kako bismo povećali prodaju. Najveći nedostatak predstavlja visok trošak tiskanja i distribucije printanog materijala, a navedene probleme rješava izrada digitalnog kataloga.

 

Naime, osim što se digitalnim katalogom u potpunosti izbjegava trošak tiskanja, on omugućuje visoku razinu pristupačnosti krajnjim korisnicima online kanalima zbog čega promotivne aktivnosti više nisu geografski ograničene. Velika prednost je i olakšano korištenje te navigacija kataloga odnosno korisniku je puno jednostavnije pronaći informacije koje traži kao i listati stranice na digitalnoj verziji. Također, online katalozi mogu sadržavati animirane I video materijale za razliku od tiskanih, što ih čini dinamičnijima.

 

Primjer digitalnog kataloga (WorldSource 2019.)

Jedan od najvažnijih razloga zašto je Vašem poslovanju potreban digitalni katalog jest praćenje rezultata. Digitalni materijali pružaju nam mogućnost praćenja korisnikovog ponašanja prilikom pregleda istih, iz čega se može izvući mnoštvo korisnih informacija kao npr. broj prodanih proizvoda preko kataloga ili na kojoj se stranici korisnici duže a na kojoj kraće zadržavaju I što ih najviše zanima.