Što imati na umu?

Svaki brand, kampanja, proizvod i slično, zahtijeva svojevrsni oblik prezentacije čija je primarna funkcija što efikasnije predstaviti informacije o istom. Upravo informacije moraju biti fokus svake prezentacije, a dizajn prezentacije je taj koji nadopunjuje prezentaciju, usmjerava fokus na informacije te zadržava fokus osobe kojoj se prezentira. Dizajn u prezentacijama mora biti promišljen, usklađen s tekstualnim sadržajem na ekranu i ciljnom skupinom, odnosno ljudima kojima će biti prezentirana.

Kakav dizajn odabrati?

Tradicionalne, korporativne prezentacije danas nisu najbolji izbor. Kod takvih prezentacija, sadržaj je ozbiljniji i monotoniji. Drugim riječima, koriste se materijali koji ostavljaju dojam profesionalnosti, ali se gubi atraktivnost, a potencijalno se i smanjuje interes. Prezentacija bi morala biti dinamična, s vizualima koji nisu identični na svim slideovima, ali prate zajednički vizualni jezik. Vizuali pomažu približiti i pobliže objasniti temu prezentacije i slidea, a uz to održavaju interes i pažnju publike. Ako Vas publika aktivno sluša i razumije ključne točke Vaše prezentacije, samim time je veća vjerojatnost da će se aktivirati i na neki način povezati s Vašim brandom, proizvodom ili uslugom.

Nadamo se da sada prepoznajete važnost upečatljivog dizajna prezentacije i kako dizajn može povećati kvalitetu Vaše prezentacije. Ako želite ostaviti dobar dojam i dovesti svoju prezentaciju na zavidnu razinu, slobodno nam se javite!

Prezentirajte s Paprom!