Prema medijskim navodima čak tri četvrtine domaćih tvrtki osjeća posljedice koronavirusa na poslovanje. Povećani broj otkazivanja smještaja, prijevoza i događanja kao što su koncerti i ostali veći skupovi ljudi zabrinjava mnoge ekonomske stručnjake.

Mogu li tvrtke koje se bave prodajom roba preživjeti ovakvu situaciju? Kako nastaviti poslovanje u uvjetima gdje je došao strah od kontakta s ljudima i omogućiti nesmetani protok robe? Odgovor se nameće sam od sebe – digitalno poslovanje. Ono je odgovor na pitanje kako dalje i na koji način.

Stručnjaci govore kako je ovo trenutak u kojem će se vidjeti koje tvrtke razmišljaju tri koraka unaprijed, jer upravo visoka razina digitalnog poslovanja tvrtke može ne samo pomoći da nastavi neometano poslovanje, već i povećati opseg poslovanja.

Ljudi su počeli mijenjati navike kupovine, te su stekli povjerenje u internet poslovanje. Uvidjeli su da je to danas siguran način transakcije i koliko toliko omogućuje nastavak normalnog života (barem prividno).

Tvrtke koje imaju instaliran webshop na svojim internet stranicama zadovoljno trljaju ruke zbog povećane kupnje putem istog jer sve više ljudi koristi taj način kupovine zbog prevencije kontakta sa zaraženim osobama. Dodatnu sigurnost kod građana koji koriste internet trgovinu daje potvrda medicinskih stručnjaka kako koronavirus ne može dugo preživjeti izvan organizma, te s time nema straha od prijenosa putem preuzimanja robe.

Vrijedi spomenuti da je ovakva kriza dovela do poticanja većeg broja tvrtki da se okrenu digitalnom preobražaju poslovanja i osiguravanja opstojnosti putem uspostavljanja internet trgovine. Nemojte čekati i prepuštati stvari slučaju, jer bi Vas moglo skupo koštati, te nas kontaktirajte na info@papar.com kako bi Vam pomogli u pokretanju ili poboljšanju već postojećeg webshopa.