Danas se sve više poduzeća odlučuje za Google Ads oglašavanje jer oglasima koje odluče izbaciti, precizno mogu ciljati korisnika na temelju njihove lokacije ili interesa. Neovisno o tome želite li se oglašavati lokalno ili globalno, Google Ads Vam može ponuditi ciljanje online korisnika koji se nalaze na određenoj udaljenosti od Vašeg poslovanja, u određenim gradovima i zemljama. Također, ovim putem mogu se ciljati i one korisnici koji su već bili na Vašoj web stranici, ali nisu napravili određenu akciju. Retargeting ili remarketing je idealna opcija za podsjetiti korisnike na svoju ponudu, pokrenuti sljedeći krug komunikacije i ponovno privući njihovu pozornost.

Ako su dovoljno grafički privlačni ili nose snažnu poruku, display oglasi prebacit će pažnju korisnika s npr. čitanja vijesti na baš Vaš oglas. Upravo iz tog razloga, display oglas koristit ćemo kada želimo podići korisničku svijest o brendu. Za razliku od njih, search oglasima ciljamo baš one korisnike koji iskazuju interes za proizvodom ili uslugom koju nudite.

Zato će i search kampanja ostvariti puno veći broj konverzija nego display kampanja. Ali, ovisno o tomu u kojoj ste komunikacijskoj fazi, odnosno o tomu što želite postići Google oglašavanjem, treba dobro strateški razmisliti koju vrstu i kada koristiti.

Zašto Google oglašavanje?

Uz Google Ads izbjegnite klasičan marketinški problem: nemjerljivost rezultata i analizu. Za plakat na Zagrebačkoj aveniji ne možemo sa sigurnošću reći kakav je ROI ostvario, dok je kod Google oglašavanja to puno lakše. Troškovi i raspodjela budžeta unutar kampanje nisu nikad bili kontroliraniji. Ovdje možemo precizno izmjeriti sve! Broj klikova, impresija, cijenu po kliku, postotak klikova na oglase…

Kako se Google oglašavanje plaća po kliku, tj. kada korisnik klikne na Vaš oglas, nikada nećete preplatiti ovu marketinšku aktivnost. Kampanje koje su dobro optimizirane i na kojima su dobro podešene ključne riječi, prepoznat će i Googleov algoritam – a sukladno kvaliteti, razlikovat će se i cijena klika i pozicija oglasa. I zato nam se javite – sačuvajte živce, vrijeme i novac, a mi ćemo Vam pokazati rezultate.

 

Saznajte više