Podaci o vašoj tvrtki nadohvat ruke

Imate obrt ili tvrtku i nudite proizvode ili usluge? Jedan od jednostavnijih i izravnijih načina na koji možete komunicirati s potencijalnim ili već postojećim klijentima je Google My Business. Google tražilica jedno je od prvih mjesta na koji će klijent doći i potražiti informacije o onome što mu je u tom trenutku potrebno. Na primjer, ako vaša tvrtka pruža usluge na određenoj lokaciji, ovaj alat pomaže klijentu da vas pronađe.

Prilikom uređivanja profila tvrtke, valja unijeti točne, potpune i zanimljive podatke – pogotovo one koji se najčešće pretražuju. Tako ćete dati klijentima više razloga da u moru ponuda, izaberu vašu – jedinstvenu i drugačiju. Ovdje će stajati vaša fizička adresa ako je imate, telefonski broj i radno vrijeme vaše tvrtke, ali i “na prvu” mogu biti vidljivi proizvodi i usluge koje nudite. Kvalitetno postavljeni podaci na profilu poboljšat će i vaš rang na tražilici u rezultatima pretraživanja. Također, ovo je odličan kanal za objavu fotografija usluga ili proizvoda te najavu popusta, promocija ili rasprodaja.

Stupite u kontakt s klijentima

Besplatan profil tvrtke na alatu Google My Business omogućit će vašim klijentima da vas kontaktiraju na više načina. Ovisno o podacima koje želite podijeliti, klijenti vas mogu nazvati na službeni telefon, poslati vam poruku ili napisati recenziju. Čim postoji više načina kako doći do vas, potičete interakciju i povećavate vjerojatnost stupanja u kontakt s vama, kao i ostvarivanje suradnje. Preko Google My Business alata mogu se izraditi i objave prilagođene dobu u kojem živimo. One moraju biti kratke i koncizne, a njihov je cilj da u što kraćem vremenu potencijalni korisnik dođe do svih bitnih informacija. Uz pomoć uvida u statistiku, možete bolje upoznati svoje klijente i načine na koje do vas dolaze.

Djelujte lokalno i budite vidljivi na karti

Po izradi profila tvrtke, na temelju unesenih podataka možemo vam izraditi i besplatnu web-lokaciju. Google My Business vam pomaže u prikazivanju rezultata koji se pojavljuju na kartama i prilikom pretraživanja. Prilagođeni su geografskim područjima, a pomažu korisnicima u pronalasku tvrtki koje im se nalaze u blizini. Bitno je dobro razmisliti o tome što će potencijalni klijenti/korisnici pretraživati te pomoći Googleu da bolje razumije vašu tvrtku i upari vaš profil s pretraživanjima.

Crvena pribadača na lokaciji vaše tvrtke bit će vidljiva i optimizirana na svim uređajima, a svi znamo koliko smo često na mobitelu… Krenite od sebe: čuli ste od nekog prijatelja za odličan novi pet shop u kvartu, ali ga ne možete pronaći na karti? Hoćete li i dalje bezglavo tražiti taj pet shop ili ćete otići na već provjereno mjesto? Većina nas bi napravila isto. Kako vam se to ne bi događalo, kontaktirajte nas da zajedničkim snagama ojačamo vaše poslovanje.

 

Saznajte više