Kao što ulažete u vaše zaposlenike da bi povećali njihove performanse (edukacije, team building, sudjelovanje na konferencijama, bonusi…) tako morate i povećavati ili prilagođavati performanse web stranice.

Ako uvidom u analizu posjećenosti primijetite slabosti, kao što su odustajanje od pregleda vama bitnih podstranica, odustajanje od kupnje ili npr. bounce rate pojačan kod korisnika pregleda putem mobitela, vrijeme je za redizajn.
(*bounce rate – napuštanje web stranice bez daljnje akcije)

Sam projekt je golem i važan pothvat s točno definiranom strategijom za određivanje najbitnijeg pitanja: koja je uloga web stranice u vašem imidžu i marketingu. Imajte na umu da se 50% potrošača izjasnilo da je dizajn web stranice ključan za njihovu percepciju tvrtke i njenih proizvoda/usluga.

Prema Business 2 Community, prosječni životni vijek web stranice koja ima percepciju „svježe” i konkurentne je 1,5 do 2,5 godine. Naravno, nije nužno pratiti taj vremenski okvir ako s redizajnom ne očekujete bitne promjene u rezultatima. Rezultati koji nas zanimaju su povećanje broja posjetitelja, smanjivanje stope odustajanja, zadržavanje posjetitelja na ciljnoj akciji, povećanje prodaje, poboljšanje SEO rangiranja kod važnih ključnih riječi.

Redizajn web stranice je proces ažuriranja sadržaja i strukture s ciljem poboljšanja performansa te zadržavanja posjetitelja i njihovo usmjeravanje na željene akcije. Strateški zahtjevan proces koji se radi zbog pokrivanja postojećih slabosti i povećavanja performansi ili u nekim slučajevima jer je sama tvrtka u procesu rebrandinga.

Prije nego što krenete u redizajn svoje web stranice, razjasnite koja je željena poruka i kako ju jasno prezentirati na budućoj stranici. Svatko tko prvi put posjeti vašu web stranicu trebao bi odmah shvatiti što radite, kako im to može koristiti i zašto želi ostati na vašoj web stranici.

Budimo u kontaktu