Svakodnevno se susrećemo s njima u digitalnom okruženju, a čovjek, prosječno, u jednom danu vidi do 70 oglasa na internetu u tom obliku. Neki od njih su informativnog karaktera te nas obaviještavaju o događajima koji se odvijaju u našem okruženju, drugi stvaraju potrebu za određenim proizvodom ili uslugom. Da, govorimo o oglašavanju, točnije bannerima kao alatu u digitalnom oglašavanju – jednom od najčešćih oblika oglasa današnjice. Banneri nerijetko jesu oni koji vizalno i tekstualno privlače naše poglede te bivaju toliko „neodoljivi“ da jednostavno moramo kliknuti na njih iako nas to uopće ne zanima, kako bi dobili uvid u umjetno kreiranu potrebu za oglašivanim.

 

Ima li boljeg načina nego da pomoću bannera oglasite Vašu super akciju i tako povećate posjete na webstranici, odnosno webshopu te konvertirate klikove u povećanje Vaše online prodaju? Gotovo najistaknutije pitanje bilo koje vrste promocije je što želimo postići i koju skupinu ljudi želimo aktivirati njome, odnosno u ovom slučaju – s bannerima? Ne možemo poistovjetiti oglašvanje ukoliko imamo ciljanu skupinu (na primjer: mlade od 18 do 23 godine) ili općenito oglašavamo svoj proizvod ili uslugu (na primjer: svi stariji od 18 godina). Ukoliko radimo ciljane vizuale njih dodatno prilagođavamo komunikacijskim elementom, odnosno porukom kao i dizajnom kako bi potaknuli aktivaciju ciljane skupine kojoj je najmjenjen.
Već s organizacijom ciljanih skupina možemo postići mnogo veći učinak i povećati željene rezultate nego li da imamo općenitu skupinu koju želimo aktivirati. Pa čak iako generalna skupina ima veći broj pripadnika, potencijal aktivacije je mnogo manji jer se vjerojatno obraćamo onima koje ne interesira oglašivana stavka.

 

Nakon što smo definirali ciljanu ili ciljane skupine te ključne poruke krećemo u izradu samog vizauala koji vizalno treba biti u skaldu s brendom za koji radimo vizual. To je isto tako izrazito bitna stavka kako bismo očuvali dosljednost i prepoznatljivost kako identiteta brenda tako i samih materijala. Ukoliko zanemarimo elemente, arhitekturu te identitet brenda i krenemo u izradu nasumičnih bannera bez usklađenog dizajna može se dogoditi da osoba koja nije dobro upoznata s brendom, odnosno nije korisnik usluge ili proizvoda brenda koji se oglašava, ne prepozna banner te samim time gubimo potencijalne korisnike/kupce.

 

 

Primjer bannera na kojemu su zanemarene brand smjernice

 

Primjer dobro dizajniranog bannera s bitnim informacijama i “call-to-action” button-om

 

U suvremenom dobu oglašavanja te u vrijeme kada je teško biti kreativan, javnost potražuje od brendova zanimljive ilustracije, odnosno u ovom slučaju bannere kako bi ih zaintrigirali, preuzeli njihovu pozornost te aktivirali da kliknu na banner. Ukoliko ste nakon ovog članka shvatili kako su banneri kompleksniji nego li ste mislili i shvatili ste da trebate pomoć pri realizaciji Vaših digitalnih ideja, mi smo tu za Vas!